Teleleu :))

Hi!
       
           
                 Am avut  o iesire prin Bucuresti, astazi si chiar se simte vacanta. Bucurestiul e In vacanta. De ce? Nu mai exista autobuze pline ochi, cu oameni de toate varstele care cel mai probabil se cearta pe un amarat de loc, penibil. Acum cei mai invarsta au locuri pe scaune cat se stea in pereche.  Nu mai transpiri ca dupa doua ore de sala in mijloacele de transpot. Vorba cantecului “cu un bilet RATB, faci gratis sauna”.  In jur e Pace. NU e traffic, deloc, curios. De cele mai multe ori doua statii preferam sa le fac pe jos, iti  suna cunoscut? Pe de alta parte e prea liniste, oamenii stau pustiind intr-un scaun al tramvaiului etc. Nu mai exista certuri de genul J) Vacanta-mi place…oricum autobuzele orasului Buc  SE VOR FACE LA FEL DE FOLOSITOARE DIN SEPTEMBRIE.

            Deocamdata e vacanta aia de mult asteptata si visata la fiecare ora de fizica  sau habar n-am J)
Film dupa film, iesiri dupa iesiri, prieteni si prieteni! Hai ca-mi incepe filmul si nu-mi place sa pierd intro-ul.




       Va multumesc, Pace si Iubiti-va!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I fell better now because of you.

Insecurities are part of our lives

insecurities *short talk with myself * 1

2018. Bună!                              Nu trăiesc în trecut, dar tu mă făceai fericit.  Eram dintr-o altă lume, mă diferenţiam...