presarat cu sinceritate


Vremuri demult apuse

Parintii care fac tot posibilul sa faca fata capitalismului, dar care in acelasi timp sunt tintiti/loviti din toate directiile de marsaviile capitalismului.
                             

Scriu de la primul meu laptop, tarziu in noapte. Satul de invatat pentru facultate, mai cu seama o restanta, poate doua si ma adapostesc in blogul meu, oaza mea de liniste. Nimic din jurul meu nu-mi aduce liniste, parca ceva se-ntampla in Univers. Sa fiu sincer, ca de obicei, totul se intampla foarte repede. Parintii sunt stresati, restantele ma apasa, iar nu ma mai regasesc cu persoana mea, cu mine, eu, je, I. Ce se intampla? Aparitia noilor produse Apple sa ma afecteze cumva? Faptul ca toti ii judeca pe cei de la Apple pentru simplu fac ca nu revolutioneaza cu nimic industria de cativa ani , dar au cea mai incredibila forma de marketing ever made. Da, si eu folosesc Apple, stiu ca nu am cel mai extravagant si performant produs din piata, dar imi satisface nevoile, ma face sa ma simt parte din el si practic ma face sa ma simt ca un character din  jocul lor marketing. Daca nu stiai ca “Narrative Marketing” este tehnica pe care  cei de la Apple o folosesc, ei bine esti pe cale sa fi aflat de la un om innebunit dupa povestea Apple si nu dupa produsul Apple, probabil cum sunt si ceilalti “customers” care au contribuit la atingerea cifrei de afaceri, nu mai jos de 1.000 de miliarde de dolari. In fine, acest articol nu stiu in ce directie se duce, dar imi face placere. N-am mai scris demult, si mi-a lipsit. Scrisul meu simplu, needitat ma descarca de multe probleme si ma face fericit.
                              

Sunt la varsta la care incerc sa ma aliniez regulilor societatii, dar parcurgand, totul mi se pare din plastic. Totul e fals, mascat de intentii care ar putea aduce beneficii. Tastatura laptopului vechi imi aduce aminte de primul articol pe care l-am scris vreodata, ma simt din nou clasa a10a, timid, timorat si parca prea sensibil pentru ceea ce urma sa-mi aduca viitorul. De unde atata plastic in societatea romaneasca? Am uitat de valorile spirituale si morale, de pacea sufleteasca, si am picat prada jocurile capitaliste : bani, falsitate, lasitate si bani. Totul se invarte in jurul banilor pentru oamenii slabi de inger, fara perspective, aspiratii. Eu cred ca pe partea financiare lucrurile vor sta bine cand voi gasi activitatea care-mi va aduce maximum de placere,  unde voi munci ziua si noaptea fara sa simt efortul cum imi apasa umerii. Dar vezi in ziua de astazi sinceritatea e vanata, decapitata si marginalizata. Esti doar un pui in jungla cu lei, daca singura-ti arma este  sinceritatea.
                                     


  De multe ori, adorm tarziu si ma gandesc: Oare am ales drumul pe care mi-l doresc?


De la tastatura obosita, acest articol ad-hoc este o combinatie intre ceva marketing si frustrari interioare.

Pe curand,

Vesnicul: Pace! Si Iubiti-va!

IG: @cornel__side

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I fell better now because of you.

Insecurities are part of our lives

insecurities *short talk with myself * 1

2018. Bună!                              Nu trăiesc în trecut, dar tu mă făceai fericit.  Eram dintr-o altă lume, mă diferenţiam...