Love me again #1



Salut!


              Eu am cunoscut fel si fel de fete frumoase .  Mi-a placut cel mai mult de fata misterioasa, careia nu-I place sa se deschide din prima, poate la prima intalnire sa nu doreasca   sa vina ;) Stai in fata ei si te simti nepunticios…perfect.
              
                II urmaresti fiecare postare, poate reusesti sa  ii cunosti si alte laturi, ca la urmatoarea revedere sa o surprinzi si sa incerci sa incepi sa  discuti despre subiecte comune, din intamplare ( gen muzica, filme,carti, 50 shades of Greyà Misto barbat) . O fata cu cat tine mai mult la  carapacea ei cu atat devine mai interesanta, cel putin pe mine ma scoate din minti. 
       
                Nu imi place sa-i  las ragaz, o vreau alaturi la brat, doar a mea incat ‘’stau pe capul ei’’ in asa fel sa nu devin insuporbabil, logic. Cel putin pana acum cand a trebuit sa tinem distanta, mi-am tinut banda J)

               E foarte important sa o faci sa se simti in largul ei, sa nu-I povestesti despre documentarul despre rechini  in care au murit doi  scafandri din cauza  sistemelor de siguranta, pentru ca, cu siguranta nu o vei impresiona, sau nu o vei tine atenta. Aminteste-i cat de bine ii sta cu bluza cea noua, spunei  ca a mai slabit si ca la sport soldurile parca-i danseaza.  Asta cu ‘’Vaii, dar ce frumoasa esti astazi’’ e veche si nu-i mai place. Lucrurile modeste am observat ca o tin pe jar. Nu o mai intereseaza ca ai Iphone 6 :P

          Vrea sa se simta in siguranta, mai ales daca iti ajunge undeva, in dreptul pieptului ( bicepsilor , mr-rilor), chiar daca ea nu iti va spune niciodata asta.  
Fetele acestea, nu iti dau voie sa le cunosti  deoarece, presupun, ele doresc sa le cunosti cu intentiile, obiceiurile, gesturile si comportamentul  lor natural, nu mascat. Mastile nu le caracterizeaza si nu prea li se potrivesc, desi   cateodata  poti da nas in nas cu vreo  ‘’defeciune’’ de-a ei pe care  doreste  sa o ascunda. 
       
      
                       Bafta   Suleymanilor! J)


    
   Pace! Si Iubiti-va! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I fell better now because of you.

Insecurities are part of our lives

insecurities *short talk with myself * 1

2018. Bună!                              Nu trăiesc în trecut, dar tu mă făceai fericit.  Eram dintr-o altă lume, mă diferenţiam...