Vacanta man! :)

Hi!

 
   Oficial e vacaaata! E perfect.


           Despre "La Vlad'' este vorba in aceasta seara, impreuna nevazuti de mult timp, si reuniti azi, in scurta noastra vacanta intersemestriala ( Vlad= 7 ani, zambaret, prietenos, prea vorbaret, magnet de puicute, mandru ca ne avem unul pe celalalt---> Love him <3 )

           Nimic nu e mai potrivit decat o trezire, linistita dupa ora 9:30, mic dejun nestabilit, awesome. Controlez news feed-ul ca orice roman al secolului XXI :)) NU mai e de gluma,dar vacanta asta e bine meritata si mult asteptata, deci Shh :)
     
           Normal ca nu imi vine  sa cred cat de greu trece timpul,da man, ciudat, asta mi se intampla foarte rar sa spun,dar  uite ca zilele acelea s-au intors. Si incepe plimbarea de sambata, Huh ;)
        Incepem cu jogging, impreuna cu tata in Parcul Alexandru Ioan Cuza, cunoscut de populatia bucuresteana drept "IORE". doar trebuie sa-i spunem bye-bye patratelului si sa le adoptam pe binecuvantatoarele patratele ce ne fac vara mai perfecta, noo?
     
            La bunici, totul e normal, vorbesc cu ei, chiar imi era dor de dansii, pentru ca de fiecare data cand mergeam pe acolo, eram in graba, si nu apucam sa discut mai nimic cu ei.I-am ajutat cu ce am putut si la ce m-am priceput/descurcat, deci a fost ok. Mishu, negrul familiei, un motan egoist care se respecta, un mofturos in privinta mancarii etc. E un scarbos, sa nu ii placa sa fie mangaiat?! lol... Mishu in loc sa fie o pisica rasfatata ca toate celelalte, el este distant si neprietenos, daca i se pune pata s-ar putea sa ramai nu niste tatuaje naturale, ca cele de pe antrebratele mele, succes!
       
             Ajuns la sfarsitul zilei presimt ca voi sta pana la 2 dimineata, cu Vlad, pe Wii jucandu-ne tenis.Vlad intotdeauna considerandu-se Halep, pacat ca mai si pierde, dupa cateva seturi deja ne dam seama ca trebuie sa schimbam jocul, si trecem la bowling. La bowling mai castiga si el deoarece cateodata ma bat atat de mult cu telecomanda de la wii incat ma zapacesc si dau la nimereala cu bila de bowling.


        Saptamana asta va fii asa cum vrei tu sa fie:
    1) Fun
    2) Mega Fun

  p:s:  datorita unor probleme cu conexiunea la retea, am fost nevoit sa incart postarea astazi, duminica. Acum sunt acasa, fara Vlad :))

            Pace! Si Iubiti-va!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

I fell better now because of you.

Insecurities are part of our lives

insecurities *short talk with myself * 1

2018. Bună!                              Nu trăiesc în trecut, dar tu mă făceai fericit.  Eram dintr-o altă lume, mă diferenţiam...